Splošni pogoji poslovanja

Splošno

Splošni pogoji poslovanja določajo pogoje nakupa ter prodaje izdelkov, pravice uporabnika ter poslovni odnos med trgovino Vesele zabice in kupcem - prodajo izvaja podjetje Mej-se d. o. o., Stara Fužina 88, 4265 Bohinjsko jezero  (v nadaljevanju ponudnik, Vesele žabice).
Poslovanje spletne prodajalne http://www.vesele-zabice.si/ je skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVP) in mednarodnimi kodeksi e-poslovanja.
Spletna prodajalna Vesele zabice deluje 24 ur na dan in vse dni v tednu. Uporaba spletne prodajalne je brezplačna.

Z oddajo naročila kupec ter z registracijo uporabnik, potrjujeta, da sta seznanjena s celotnimi splošnimi pogoji, ki so navedeni tu in se z njimi v celoti strinjata.

Jezik poslovanja

Poslujemo v slovenskem jeziku.

Cene in ažurnost podatkov

Cene izdelkov v spletni trgovini so navedene v EUR in ne vsebujejo DDV, ker nismo zavezanci za obračun DDV-ja. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in veljajo do dne objave novega cenika. Cene ne vključujejo dostave. Zavezanci za DDV so dolžni ob nakupu navesti tudi svojo davčno številko.

Cene izdelkov, vrednost DDV-ja in strošek dostave, so vidni v nakupovalni košarici še pred zaključkom naročila. Cena izdelka je navedena na strani imenovanega določenega izdelka in ne vključuje poštnine.

Ponudnik skuša čim bolje skrbeti za ažurnost in pravilnost podatkov, ki so navedeni v spletni trgovini. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, zaloga, dobavni rok in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne utegne sočasno s spremembo popraviti podatkov v spletni trgovini. V takem primeru, bo ponudnik obvestil kupca o spremembah ter mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.

Fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelkov. Služijo zgolj kot pomoč pri predstavitvi izdelka. Ponudnik se ne zavezuje za pravilnost in popolnost podatkov na straneh spletne trgovine, niti se ne zavezuje za pravilnost in popolnost tekstovnega, video, slikovnega ali zvočnega materiala.

Za podrobnejše opise in informacije se lahko obrnete na elektronski naslov info@vesele-zabice.si.
 

Tehnični postopek naročanja (sklenitve pogodbe)

Naročanje poteka preko interneta 24 ur na dan, vse dni v tednu. Če v postopku naročanja naletite na kakršne koli težave, se brez oklevanja obrnite na naš na elektronski naslov info@vesele-zabice.si. Odgovorili vam bomo kar se da hitro, najpogosteje še isti dan.

- Pri izbranem izdelku označite ustrezno velikost in/ali barvo oz. motiv in kliknite "V košarico", s tem izdelek dodate v košarico.

- Med samim nakupovanjem si lahko s klikom na ikono "Košarica", ki se nahaja desno zgoraj, v vsakem trenutku ogledate vsebino košarice.

- V bloku Košarica lahko izdelkom spreminjate njihovo količino ali s klikom na ikono "v obliki koša za smeti" odstranite izdelke iz nakupovalne košarice.

- V kolikor imate kupon, v košarici, označite možnost "Uporabite kodo kupona" in slednjo vpišete pod "Tukaj vpišite kodo kupona" in kliknite na "Uporabite kupon".

- V kolikor imate darilni bon, v košarici, označite možnost "Uporabite darilni bon" in slednjega vpišite pod "Tukaj vnesite kodo darilnega bona" in kliknite na "Uporabite darilni bon".

- Če želite nadaljevati nakup, kliknete "Nadaljujte z nakupom", ko pa ste z vsebino košarice zadovoljni, pritisnete na gumb "Na blagajno".

- V naslednjem koraku se registrirate oz. prijavite. V kolikor ste že obstoječi uporabnik, vpišete e-mail in geslo, sicer kliknete "Ustvarite nov račun" in vnesete svoje podatke. Če želite nakupovati kot neregistriran uporabnik, označite "Nakup brez registracije".

- Zatem določite način dostave. Pri plačilu po predračunu, se razlika obračuna na blagajni pred potrditvijo naročila. V naslednjem pa način plačila. Pri plačilu lahko izbirate med plačilom po predračunu in plačilom po povzetju - z gotovino.

- V zadnjem koraku (področje POTRDITEV NAROČILA) lahko še enkrat pregledate celotno naročilo in točen znesek za plačilo. S klikom na "Potrdite naročilo" potrdite naročilo in zaključite nakup. Naročilo bo oddano.

Prejem vašega naročila vam bomo potrdili z e-pošto, prav tako pa vas bomo z e-pošto obvestili o dostavi. Podatki o stanju in vsebini naročila pa so vam vselej dostopni v spletni trgovini v rubriki Račun.

Potrditev vašega naročila se kreira samodejno. Možno je, da naročenega izdelka ni več na zalogi, čeprav status v spletni trgovini kaže zalogo, in bi si s potrditveno pošto lahko razložili, kot da boste izdelek dobili. Če naročen izdelek dejansko ni na zalogi, boste o tem obveščeni v čim krajšem času, najkasneje pa naslednji delovni dan. Potrditev naročila neposredno po opravljenem nakupu pomeni le, da ste uspešno opravili postopek naročila, ki je šlo v obdelavo in boste v najkrajšem možnem času obveščeni o naslednjih korakih.

Podjetje si pridružuje pravico, da lahko naročilo zavrne, če smatra, da ga pod navedenimi pogoji ne more izpeljati, ali če sumi, da gre s strani kupca za zlorabo ali nepoštene namene.
 

Pogodba o nakupu

Pogodba o nakupu (račun), ki jo skleneta ponudnik in kupec je trajno shranjena pri podjetju Mej-se d. o. o. Stara Fužina 88, 4265 Bohinjsko jezero.
Kupec lahko prejme kopijo pogodbe na podlagi pisne zahteve. Svojo zahtevo sporočite na naslov Mej-se d. o. o. Stara Fužina 88, 4265 Bohinjsko jezero, ali na elektronski naslov info@vesele-zabice.si.

Načini plačila

V spletni trgovini omogočamo plačilo na tri načine, in sicer:

- plačilo po povzetju - z gotovino
Plačilo po povzetju je plačilo z gotovino ob prevzemu paketa. V primeru plačila z gotovino ob prevzemu dostavljalcu ob prevzemu paketa izročite gotovino in dostavna služba bo za vas opravila plačilo. V primeru, da dostavi paket Pošta Slovenije plačate provizijo za plačilo po njihovem veljavnem ceniku. Poštni proviziji se lahko izognete tako, da naročilo plačate po predračunu ali preko sistema PayPal.

- plačilo po predračunu oz. nakazilo na TRR
V primeru plačila na TRR, boste prejeli na vašo e-pošto predračun z vsemi potrebnimi podatki za plačilo. Prosimo vas, da dokler ne dobite predračuna, ne nakazujete denarja. Plačilo lahko opravite preko spletne banke, na banki ali na pošti. Veljavnost predračuna je 3 dni. Po tem roku se naročilo stornira in če kupec želi opraviti ponoven nakup mora za to izvesti novo naročilo. Po prejemu plačila bo blago odposlano na naslov za dostavo. Ko bo blago odposlano, boste o tem obveščeni po e-pošti ali po telefonu (kontaktni podatki vneseni ob naročilu).

- plačilo preko sistema PayPal
V primeru plačila preko sistema PayPal, pri blagajni izberite za način plačila PayPal. Ob potrditvi naročila boste preusmerjeni na spletne strani PayPal, kjer boste varno izvedli plačilo. Po prejemu plačila bo blago odposlano na naslov za dostavo. Ko bo blago odposlano, boste o tem obveščeni po e-pošti ali po telefonu (kontaktni podatki vneseni ob naročilu).

Dostava

Vse izdelke na zalogi odpremimo v najkrajšem možnem času. Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo.

V primeru plačila po predračunu, bo pošiljka blaga odpremljena, ko plačilo predračuna prispe na naš TRR.

Če katerega od naročenih izdelkov nimamo na zalogi, bomo vašo pošiljko odpremili tistega dne, ko izdelke prejmemo na zalogo. Na vaš elektronski naslov ali po telefonu (kontaktni podatki vneseni ob naročilu) vas bomo obvestili o stanju zaloge, o predvidenem dobavnem roku in o času dostave. V kolikor vam slednje ne bo ustrezalo, vam bomo omogočili odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.

Pakete dostavljata Pošta Slovenije (večino lažjih paketov) in dostavna služba GLS (večino večjih, težjih paketov). Dostave naročenih izdelkov potekajo večinoma v dopoldanskem času, od ponedeljka do petka. 

Stroški dostave

V primeru plačila po povzetju - z gotovino je pošiljka odkupna, cena je enotna in znaša 3,50 EUR.

Pri prevzemu odkupne pošiljke Pošta Slovenije zaračuna poštno provizijo za prenos kupnine po njihovem veljavnem ceniku:
Poštno provizijo plačate poštarju oz. na pošti posebej in ni vključena v vrednost paketa. Poštni proviziji se lahko izognete tako, da naročilo plačate po predračunu.

Pri plačilu po predračunu, je strošek dostave ustrezno nižji in znaša 2,10 EUR.

Pri nakupu nad 50 EUR je dostava brezplačna.
V kolikor bo vaše enkratno naročilo znašalo 50 ali več evrov, bomo strošek dostave poravnali mi.

Strošek dostave se vam vedno prišteje na blagajni, pred potrditvijo naročila in je prikazan tudi na računu, ki ga prejmete z naročenim blagom.
 

Neprevzem paketa

V kolikor kupec naročenih artiklov, ki so poslani s plačilom po povzetju - z gotovino, ne prevzame ter so po preteku čakalnega roka na pošti (14 dni) vrnjeni na naslov podjetja, se le-to ne šteje kot odstop od pogodbe, saj je slednja še vedno veljavno sklenjena in gre za enostranski nenapovedan odstop kupca od pogodbe. Kupec je v primeru neprevzema tako odgovoren za plačilo stroškov pošiljanja in pošiljanja/vračanja artiklov podjetju, za kar mu bo ponudnik izstavil račun, ki ga je kupec dolžan poravnati.

Stroški neprevzema naročenih artiklov znašajo 8,00 € in vključujejo 2x poštnino ter stroške embalaže in pakiranja.
 

Vračilo blaga

Pri Veselih žabicah si prizadevamo kar najbolj ugoditi vam, spoštovani kupci. Če z nakupom iz kakršnegakoli razloga niste zadovoljni, lahko vrnete naročene izdelke, mi pa vam bomo povrnili celotno kupnino. Ko vračate izdelke prodajalcu (Mej-se d.o.o.), morate priložiti obrazec za odstop od pogodbe. Priložite tudi kopijo računa.

V 14 dneh od prevzema blaga imate pravico pisno ali na elektronski naslov sporočiti, da odstopate od nakupa. Pri tem vam razloga za odločitev ni potrebno navesti. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je oddano v roku. Edini strošek, ki vas bremeni v zvezi z odstopom od nakupa je neposredni strošek vračila blaga. Slednjega morate vrniti podjetju najkasneje v 30-ih dneh od sporočila o odstopu od nakupa. Vrnjeni izdelki morajo biti nepoškodovani, v nespremenjeni obliki in količini, z vsemi pripadajočimi etiketami in v originalni embalaži. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

Po prejemu nerabljenega, nepoškodovanega blaga v nespremenjeni obliki in količini in v originalni embalaži z vsemi pripadajočimi etiketami, takoj ko je mogoče, najkasneje pa v 15 dneh po prejemu blaga, vrnemo opravljena plačila. Ob vračilu blaga morate za namen vračila kupnine sporočiti osebne podatke ter transakcijski račun, zraven pa mora biti priložen tudi originalen račun.
Obrazec za odstop od pogodbe izdelkov je na voljo na povezavi (http://www.vesele-zabice.si/dokumenti/odstop-od-pogodbe-vesele-zabice.pdf).

Menjava blaga

V kolikor ugotovite, da vam izdelek ne ustreza npr. v velikosti, ga vrnite skupaj z računom in nas obvestite o izdelku kakršnega želite imeti. Stroški pošiljanja nazaj so v tem primeru na vaši strani, mi pa vam bomo pokrili stroške pošiljanja novega izdelka. Izdelki morajo tudi v tem primeru biti nerabljeni, v nespremenjeni obliki in količini, nepoškodovani in v z vsemi pripadajočimi etiketami in v originalni embalaži.
 

Reklamacija

Blago lahko reklamirate, če blago nima lastnosti, ki smo jih izrecno obljubili, če ste prejeli napačne izdelke, v napačni količini, barvi, ali izdelke z napako. Svoje pravice lahko uveljavlajte iz naslova stvarne napake, če nas o napaki obvestite v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. V obvestilu o napaki morate natančneje opisati napako in nam omogočiti, da stvar pregledamo. Obvestilo o napaki sporočite na naš elektronski naslov info@vesele-zabice.si.

Ko ste nas pravilno obvestili o napaki, imate pravico zahtevati, da: odpravimo napako na blagu ali vrnemo del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenjamo z novim brezhibnim blagom ali vrnemo plačani znesek.

Če stvarna napaka ni sporna, bomo najkasneje v roku osmih dni ugodili vaši zahtevi.

Pisno vam bomo odgovoriti na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je napaka sporna.

Blago lahko v reklamacijo vrnete tako, da ga pošljete na naše stroške preko Pošte Slovenije, s katero imamo sklenjeno pogodbo, na naslov: Mej-se d. o. o. Stara Fužina 88, 4265 Bohinjsko jezero. Če želite blago vrniti na naše stroške se o tem najprej dogovorite z nami preko elektronskega naslova info@vesele-zabice.si. Drugačen način vračila na naše stroške ni možen. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

Prijava poškodovanih pošiljk

V primeru, da je pošiljka fizično poškodovana, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, takoj sprožite postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To storite tako, da pošiljko odnesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste jo prejeli, ne da bi karkoli dodali ali odstranili ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Nas pa o tem obvestite na elektronski naslov.

Trudimo se, da pakete vedno odpremimo najbolje pripravljene na transport in jih po potrebi tudi dodatno zaščitimo, vendar tudi to ni garancija, da do samih poškodb med transportom ne more priti. Ob morebitni prijavi poškodbe med transportom se bomo potrudili, da reklamacijo rešimo v čim krajšem možnem času.

Napotki za odstop od pogodbe

Pri spletnem nakupu si izdelkov pred nakupom ni možno fizično ogledati, zato vam omogočamo (znotraj zakonskih okvirov) možnost odstopa od pogodbe. Ker želimo, da to lahko opravite kar čimhitreje in brez zapletov, smo pripravili kratek seznam, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu na daljavo:

  • previdno odprite embalažo in jo hranite v nespremenjenem stanju, dokler niste v celoti prepričani, da je izdelek ustrezen,
  • pri nakupu oblačil, perila in kopalk ustrezno velikost preverite s pomerjanjem čez druga oblačila (ne na golo kožo),
  • pri rokovanju z izdelkom lahko pride do poškodb in prask, predvsem izdelkov, ki imajo lakirane črne površine,
  • nepazljivo odstranjevanje zaščitnih folij in materialov lahko povzroči poškodbe na izdelku (temne lakirane površine),
  • vidne sledi uporabe (prah, dlake, praske, madeži, umazanija) niso primerne za odstop od pogodbe, ker so higiensko oporečne,
  • Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da izdelek lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja drugačna, odstopite od nakupa. Ta priporočila ne veljajo, če je izdelek ob nakupu v okvari oziroma ne deluje. V tem primeru gre za uveljavljanje stvarne napake ali garancije.

Varovanje podatkov

Ponudnik zagotavlja varovanje osebnih podatkov, ki bodo uporabljeni izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo ter na željo kupca za obveščanje o novih izdelkih in akcijah. Ponudnik jamči, da bodo podatki obiskovalcev in uporabnikov uporabljeni le v namen nemotenega poteka naročil in ne bodo predani tretji osebi. Za potrebe dostave bomo vaše podatke zaupali dostavni službi.

Registrirani uporabniki Vesele žabice dovoljujejo ponudniku zbiranje in uporabo vseh podatkov posredovanih ob registraciji. Osebni podatki so namenjeni le poslovanju ponudnika in ne bodo posredovani tretjim osebam. Podatki so trajno varno shranjeni na ustrezno varovanem in zaščitenem računalniškem sistemu. Ob morebitnem vdoru v računalniški sistem ne nosimo odgovornosti.
 

Avtorske pravice

Spletna trgovina Vesele žabice je v lasti podjetja Mej-se d. o. o. Stara Fužina 88, 4265 Bohinjsko jezero. Vse pravice so pridržane. Vsebine na spletnih straneh lahko vsebujejo gradivo, katerega avtorske pravice so lahko tudi last tretjih oseb. Zato je vsakršno posredovanje informacij ali kopiranje besedil, objava in distribucija spletnih vsebin ali njihovih posameznih delov brez dovoljenja ponudnika prepovedana.

Ugovori, pripombe, pritožbe, spori in vprašanja

Mej-se d. o. o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se lahko kupec poveže s predstavnikom podjetja Mej-se d. o. o. telefonsko na telefonsko številko 068125238 ali po elektronski pošti na prodaja@malckovsvet.si. Cene klicev določa in obračuna telekomunikacijski operater. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova prodaja@malckovsvet.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen, mi se bomo trudili obravnavati in odgovoriti na vsako pritožbo v najkrajšem možnem času oz. najkasneje v 8. delovnih dneh.
Zaposleni podjetja Mej-se d. o. o. se zavedamo, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si prizadevamo po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Podatki na straneh

Pridržujemo si pravico do vsebinskih in drugih sprememb tako splošnih pogojev kot tudi pogojev spletne trgovine brez predhodnega obvestila. Napake so možne in zanje ne prevzemamo nikakršne odgovornosti.